Sabtu, 30 April 2011

SILA RESPON SEGERA!!!!!

ﺁ ﻠﺴﻼﻢﻋﻠﯿﻜﻡ ﻮﺭﺤﻤﺔﺃﻠﻠﻪ ﻭﺑﺮﻛﺎﺘﮫ
Kepada semua pelajar yang dihormati.
Sila ambil perhatian

Hanya 53 pelajar sahaja yang telah pun mengesahkan petempatan praktikal kepada saya

Kepada mereka yang belum mengemaskini petempatan samada berjaya atau pun masih menunggu panggilan atau jawapan dari majikan sila email kepada saya status anda.

Kepada yang sudah mendapat penempatan tetapi masih tidak mengesahkan kepada saya sila buat pengesahan dengan segera bagi memudahkan kemaskini latihan.

kegagalan mengemaskini status anda disifatkan anda tidak aktif dan tidak berminat untuk menjalani latihan praktikal. Tidak secara langsung pihak jabatan gagal memproses status anda (boleh dikira gagal).

harap maklum.

4 ulasan:

  1. en shahirman,mcm mana nk buat kemaskini tmpat praktikal tu?

    BalasPadam
  2. en shahirman, saya dah confirm dah tempat praktikal dekat pejabat menteri besar. Saya yang call en shahirman aritu...

    BalasPadam
  3. saya AZIEYANA BINTI AYOB...En Shahirman, saya dah lama hantar borang maklumbalas pengesahan tempat pratikal dari Tourism Perak tapi nama saya tetap x dimasukkan dalam blog ni bahagian permohonan yang telah berjaya diterima....

    BalasPadam
  4. en shahirman dah dapat ka belom update praktikal saya 2 mei hr tu?
    nur aliya bt mohd radhi
    2009529391
    tempat praktikal
    Unit Penerbitan Hal Ehwal Akademik UiTM Kedah
    spv: En Hairul Nizam Othman
    04-4562382

    BalasPadam